Ready for take off! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Laura Haar - WaarBenJij.nu Ready for take off! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Laura Haar - WaarBenJij.nu

Ready for take off!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

06 Mei 2017 | Nederland, Eindhoven

1309 Views allready? Van wie dan? Holaaaa!

Afgelopen weken gingen als een speer! Daar waar ik het ene moment dacht “Ohhh ik heb nog 50 dagen..” bedenk ik me nu dat ik morgen al mag gaan! Ik heb er zin in! En ik denk… dat ik de juiste voorbereidingen heb getroffen! De ‘12 weken summershred’ onder begeleiding van Frank den Blanken zit er op voor mij… met Frank zal ik verder gaan trainen na Mexico. Ik ben enorm blij dat ik deze aanloop van te voren genomen heb en durf met een gerust hart in bikini het strand op te stappen. Deze aanloop heeft er voor gezorgd dat zowel mijn mindset en levensstijl op de juiste wijze zijn aangepast waardoor ik met een gerust hart de volgende stap kan nemen! Wat er in Mexico zo o.a. op het schema staat… ook daar kan ik een sneakpreview van geven! Had ik dat al gedaan? Dan sorry als ik het weeeeeeer schrijf :P

Zondag a.s. om 08.19h Mexico tijd zal ik als het goed gaat, landen in Cancun na een overstap in Mexico City… Daar zal een shuttle transfer klaar staan en mag ik zoeken naar een representative in “Khaki pants” aha… Right… dus dat is waar mijn story will begin! Hoeveel ‘Khaki pants’ zullen er rondlopen op het vliegveld? :P

Als dat allemaal goed gaat, (natuurlijk gaat dat goed, you know me right?!) heb ik de zondag om te “Acclimatiseren” en ga ik de rest van de groep leren kennen bij het welcome dinner. Maandag gaat meteen het ‘programma’ beginnen! Een city bike tour, een meeting met de Personal Trainer, bespreken test en evaluation goals met workouts en het eerste uur Personal Training…. Ik denk… dat met het vooruitzicht van de temperatuur (30 Graden, ander klimaat) het een zwaar dagje zal worden met spierpijn achteraf…. Voor de eerste week staan de Group Cross fit, Gym Access, Cenote Tours, Sunrise paddles, Yoga en Salsa lessen ook al gepland…. Dus… ik zeg… klaar om te sporten… te reizen… naar het strand te gaan en lekker te genieten… en ondertussen vooral niet vergeten te kletsen met de bomen, de planten en de zee.

De strijk is gedaan, de was is gedaan, het thuisfront heeft mealpreps, verzekeringen zijn geregeld, verlof is goedgekeurd, ik heb wat change in Dollars en Mexicaanse valuta, contactpersonen geïnformeerd…. Vanavond nog een Zumba… natuurlijk! Die wil ik niet missen! En dan morgen… vertrek vanaf Schiphol!

Bedankt aan iedereen die van te voren mee heeft nagedacht met zaken in de voorbereiding, tips en bepaalde dingen die ik wel of juist niet moet doen… Met 14 kilo rugzak en 4.4 kilo handbagage ben ik klaar om te beginnen aan een reis die ik hopelijk nooit zal vergeten en straks met een big smile na kan vertellen! Guys… ik zal niet heel actief zijn op facebook. Ik zal mijn website proberen bij te houden… en af en toe een teken van leven laten zien! Adios!

  • 08 Mei 2017 - 10:32

    Laura Van De Haar:

    Sorry bericht was verwijderd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Laura

test

Actief sinds 11 Maart 2017
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 9084

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 30 Mei 2017

Vamonós Mx!

Landen bezocht: