Mexico, gewoon omdat ik even aan je dacht! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Laura Haar - WaarBenJij.nu Mexico, gewoon omdat ik even aan je dacht! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Laura Haar - WaarBenJij.nu

Mexico, gewoon omdat ik even aan je dacht!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

25 Maart 2017 | Nederland, Eindhoven


Cuddling weights and cheatmeal days?

Een glimlach vermenigvuldigt alleen maar als je hem deelt... dus even een korte update in het voorpret traject omdat de dagen langzaam aftellen... wat me stiekem nieuwsgierig maakt naar wat er komen gaat! Maar ergens brengt het idee nu al rust en een grote glimlach! Vakannnntieeee!!! Ehhh... ik bedoel... sporrrrrttttttteeennn!

Nog ongeveer 40 dagen en bijna dagelijks vraagt er iemand over de "plannen".... Zo ook vandaag toen ik met een vriendin als een stel luie draken bij Powerhouse040 naar de Crossfit Throwdown aan het kijken was. (Wij waren wel met de fiets gegaan! Hulde!) Het mooiste wat je kunt worden is jezelf... en daar waren deze dames en heren duidelijk hard mee bezig! (WOD: 4 rounds for time: 200m run, 2 rope climbs, 8 deadlifts "rx 70/50 sc 50/35" 40 kal row) En wat was ik aan het doen? Kijken! Ja! Luie draak die ik ben!

Ik wil ook nog kilos kwijtraken en als het even kan nog vòòr vertrek! Ik raak altijd alles kwijt, behalve mijn kilos! (Grapje!) Zo leerde ik afgelopen weken: "De smaak blijft maar even, de kilo's je leven!" En mijn spieren? Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet dan is het zoek! Dus... inderdaad... de heb ik nog niet (voldoende) om zichtbaar te zien! *zucht*

Ik ga zoeken naar de Gulden Middenweg... zoiets als... lekker eten en denken aan sport of sporten en wortels eten?! Nog 40 dagen om een beetje meer voor te bereiden dus ik denk dat ik in de sportschool ga slapen. Misschien kan ik dat vragen aan de baas van Sports Up of Powerhouse040? Als ik de gouden sleutel gevonden heb zal die met jullie delen... want stiekem hou ik ook teveel van (lekker) eten! I dont want to look back and think 'I could have eaten that!' Genoeg onzin!

Mijn eerste week is bekend! Fietsen door Playa del Carmen, dagelijks een uur Crossfit heel vroeg in de ochtend en een uur laat op de avond, ergens in de week een uur personal training, Zumba (ja natuurlijk! Kan niet ontbreken!), Salsa les, 1e Cenote Tour, Group dinner, open gym uren, sunrise paddling en dan denk ik dat ik na de eerste 4 dagen alleen maar kan slapen...!

Slapen kan ik ook nog oefenen nu, dus... sleep well! Ik heb mijn 'gekke mededelingen' weer gedeeld!

Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Laura

test

Actief sinds 11 Maart 2017
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 9097

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 30 Mei 2017

Vamonós Mx!

Landen bezocht: